maanantai 15. huhtikuuta 2013

NaisDay

Lauantaina olin äitini kanssa Turussa järjestetyssä NaisDay-tapahtumassa. Minulla oli suuri ilo ja kunnia saada 2 vapaalippua tapahtumaan, iso kiitos niistä Heinikalle!! Myöhemmin sain vielä tietää, että olin myös voittanut arvonnassa liput 2-8 hengelle ko. tapahtumaan!! Olipa hyvä tuuri. Facebookissa kyselin halukkaita messuille lähtijöitä, mutta kukaan ystäväpiiristäni ei ilmoittanut innokkuuttaan. Päätin, etten anna lippujen mennä hukkaan ja niimpä kyselin messuille tulevilta naisilta, oliko heillä jo liput tapahtumaan. Todella monella lippu olikin, mutta sain kuin sainkin 3 ystäväparia, eli yhteensä 6 minulle täysin tuntematonta naista iloisiksi antamalla heille liput. Sain halauksia ja todella hyvän mielen. =0)

Vaikka messut sinänsä kiinnostivat minua muutenkin, oli se ihan oikea kohokohta Heinikan osasto. Heini oli ihana, neuvoi ja antoi vinkkejä. Ja sain kärpäsen pureman alkaa opettelemaan värittelemistä Distress Inkin musteilla. Noita musteitahan mulla ei kotona entuudestaan ole, kuin joku yksi paikallisen kirjakaupan poistomyynnistä, tuhansia vuosia sitten ostamani. Lauantaina en vielä ehtinyt testaamaan, mutta sunnuntaina päivällä leimasin läjän kuvia ja kun lapset olivat illalla vihdoin viimein nukahtaneet, kävin töihin. Ja hups. Aika kului kuin siivillä, enkä niin millään olisi saanut sormiani irti siveltimestä. Olen koukussa. Nyt sitten vain hankkimaan lisää värejä. =0) Kiitos innoituksesta Heini!!

Tässä vielä kuvat niistä ekoista kuvista, jotka värittelin. Hirveän monta jäi vielä odottamaan, mm. messuilta ostamani ihanat pöllöt. Ehkä tänä iltana taas... =0) Tähän loppuun vielä pahoittelut varsinaisista pikapostailuista. Yritän kirjoittaa ensi kerralla enemmän, mutta nyt halusin vain nämä viime aikaiset puuhani tänne laittaa. Ja vielä on muutenkin paljon opettelemista tässä bloggaamisessa.. Mutta hiljaa hyvä tulee, eikö vaan?

 
Muistathan jättää kommentin vierailustasi!! =0)

2 kommenttia:

  1. Heei Saija! Kaimasi täällä huutelee :) Facesta tän bongasin ja kävin lukasees tän päivityksen. Pitkin päivää varmaa sit lukasen muutkin ;) Kerroppa tyhmälle mitä nää musteet on? Miten toimii tms :D Munki blogi on ihan raakile vielä... Opettelua, opettelua...

    VastaaPoista
  2. No mä en oo hirveen sinut näiden musteiden kanssa vielä, mutta.. Ne on vesiliukoisia ja niitä on tosi monen värisiä. Mulla on nyt niitä täyttöpulloja, mutta siis pitäis varmaan hankkia sit ihan tyynyjäkin. =0) Mitä oon muiden askartelijoiden juttuja seurannut, niin noita käytetään ihan leimaamiseen, kuvien värittämiseen ja taustojen ym. värjäämiseen erilaisilla työvälineillä. Mahdollisuuksia riittää. =0)

    Joo, opettelua tää todellakin on. =0) Mut kyl se siitä. =0) Toivottavasti viihdyt täällä! =0)

    VastaaPoista