perjantai 9. elokuuta 2013

Kortteja

Ensimmäistä kertaa tein hääkortin tilauksesta. Aihe sinällään on minusta aivan ihana, mutta eipä se maailman helpoimmasta päästä ollut, ainakaan näin aloittelijana. Toki olen muutamia hääkortteja tehnyt ennenkin, mutta haastetta tässä antoi myös se, etten oikeasti tunne hääparia. Kortti odotti syntymistään todella kauan, melkein jo ilmoitin tilaajalle, että osta sittenkin vain kaupasta... Mutta kai se on minulle ominaista, että paineen alla tulee jotenkin parempaa jälkeä. Lopputulokseen olen kohtuullisen tyytyväinen.

Tällainen siitä tuli:


 
 
Tilaaja oli onneksi myös tyytyväinen.
 
Lisäksi tein kortin ystäväperheemme pojalle. Siitä tuli tällainen:
 
 
 
Kolmevuotiaalta herrasmieheltä sai onneksi suoraa palautetta: "Siinä minä olen rakennusmiehenä."
 
Kiitos ja kumarrus.
 
Tällaisia tällä kertaa. Ensi kertaan, moikka moi!! =0)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti