sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Huh huh!!

Voi vitsit. Olen saanut ihan uuden korttiaskartelukärpäsenpureman!! Aiemmin tosiaan tein kaikki korttini aina sitä mukaa, kun jollekin oli aihetta korttia antaa.. Saatoin istua pitkät hetket pöytäni ääressä ja ihmetellä mitä teen. Toki haluan jatkossakin tehdä sellaisia, juuri henkilöä ajatellen tehtyjä kortteja, ja onhan niitä tekeillä tälläkin hetkellä, mutta nyt olen tehnyt myös vinon pinon jo kortteja, joille ei ole vastaanottajaa. (Tiedän, viimeinen lause on kaukana kieliopillisista seikoista..) Olen niin huumaantunut noista kohokuviointikansioista! Ennen en ole juurikaan edes koskenut niihin, mutta nyt ne ja ääriviivatarrat (toinen "ei nappaa" tuote) ovat mulle mieletön ilo!
Näitä kortteja on syntynyt tässä viime iltoina ja öinä. Jonkun mielestä ovat ehkä liian yksinkertaisia, mutta mä niin tykkään. Maanantaina ostamaan lisää näitä ihania värillisiä helmiäiskartonkeja, rakastuin niihinkin aivan todella. Samoin satiininauhat ja rusetit ovat vieneet minut mennessään. Iso kiitos Saaralle!! ;0)

Tässä teille näitä kuvia. Lisää suunnitelmia on pää pullollaan. Ollaan kuulolla!! Ja muista jättää kommenttia!! =0)






 
P.S Korteissa näyttää joissain olevan puolikaariraita alareunassa. Sitä ei oikeasti ole, vaan se on heijastus hellanipinnasta! =0) Ja kannattaa avata kuvat erikseen, ainakin oman läppärini ruudussa ovat silloin huomattavasti selkeämpiä. Kiva kun kävit!! <3

2 kommenttia: