lauantai 10. toukokuuta 2014

Kuka pullottaisi aikaa??

Jos tiedätte, kertokaa heti. Minä ostan!! Kun en ehdi tehdä enää oikein mitään.. No, kaipa arki tästä uomansa hakee, pikkuhiljaa, päivä kerrallaan. Pääasia, että meillä on kaikki aika hyvin nyt. Pidetään kiinni tästä hetkestä.

Se syvällisyyksistä, sitten askarteluihin. Jotain sentään olen saanut oikeasti tehtyäkin. Minua pyydettiin valmistamaan kummikutsut. Tällaisista korteista en ollut ennen kuullutkaan, mutta onneksi tilaajalta tuli valmis teksti, itse ideoin sitten vain itse kortin toteutuksen. Tämmöinen siitä tuli:


Rakastuin aivan tyystin tuohon pilvi-kohokuvointikansioon.. Sitä luultavasti tullaan näkemään lähiaikoina lisää... Samassa kuoressa lähti tämä onnittelukortti:

 
 
Näiden lisäksi leivon vappuna elämäni ensimmäiset munkit!! Ja täytyy sanoa, että eihän se niin vaikeaa ollut kuin mä olin kuvitellut. Ihan hyvin se sujui, vaikka palovaroitin pärähtikin huutamaan. Munkit eivät kuitenkaan palaneet, vaikka vähän tummia olivatkin. Ihan hyviä. Ja itse tehtyjä <3.
 
 
Kiitos Sinulle, kun jaksat käydä täällä hitaasta päivitystahdistani huolimatta. Parin päivän sisällä Äitienpäiväkorttini.. Pysyköön nyt vielä salassa.. =)


1 kommentti:

  1. Kiitos ihanista korteista <3 Ja kohta pääset tekemään lisää ;)

    Jep, kovin olisi kätevää jos käyttämättömän ajan voisi laittaa säästöön ja ottaa sitten sieltä kun tarve ilmaantuu :)

    Hyvää äitienpäivää <3

    VastaaPoista